Trainingen

Tennisschool Kilian verzorgt de tennistrainingen bij TC’91 Stadshagen. Floris Kilian, eigenaar van de tennisschool geeft samen met een groep enthousiaste, professionele tennistrainers de lessen op de club.

Onder het motto ‘Tennissen met passie en plezier’ volgen veel leden al trainingen. Van jong tot oud, van recreatieve tennissers, tot aan prestatief niveau die het maximale uit hun tennisspel willen halen. Kortom: voor iedere tennisser is het mogelijk om te trainen.

Twee keer per jaar is het mogelijk je aan te melden voor de lessen van ofwel het zomer of winterseizoen. De tennisschool biedt verschillende lespakketten aan qua duur, groepsgrootte en voor binnen (winter) en buiten les etc. Bekijk voor meer informatie de website van tennisschool Kilian.
Let op: Als je trainingen van Kilian afneemt, dien je ook lid te zijn of worden van TC91 Stadshagen!

tennisschool-kilian

Algemene voorwaarden tennisles

Bekijk de algemene voorwaarden en het lesreglement voor de tennislessen bij TC’91 Stadshagen