Competitiereglementen

Wanneer je meedoet aan de competitie bij TC’91 Stadshagen dan hoor je te voldoen aan het:

Speeldagen

De competitie 2024 speeldagen zijn hier te vinden:

Lidmaatschap

Voor inschrijving is een lidmaatschap bij TC’91 verplicht. Ondergetekende verklaart hierbij dat hij/zij lid is van TC’91 Stadshagen.

Inschrijven voor de najaarscompetitie

Ik schrijf mij in als:

Invaller:

Ik kan invallen op:
    (Meerdere keuzes mogelijk)

Competitiedag:

Zondag junioren:

**Hoofdklasse Gemengd 13 t/m 17 jaar speelt: 2ME-2JE-MD-JD-2GD

Competitiedag:

Competitiesoort:

Let op! Schrijf je je in voor de vrijdagavondcompetitie, dan geldt 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. De eerste 14 teams kunnen regulier meedoen. Ben je team 15 of later, dan krijg je de keuze om thuiswedstrijden elders te spelen, te switchen naar een competitie op een andere dag of om je inschrijving te annuleren.

Competitiesoort:

Zondag senioren:

*3e t/m 5e klasse Gemengd speelt: DE-HE-GD-DD-HD

Persoonsgegevens

Speelsterkte E/D:

Let op! Een voorkeur opgeven is niet de garantie dat je altijd op deze ondergrond speelt.

Opmerkingen:

Teamgegevens

Je hebt aangegeven dat je een volledig team wilt inschrijven. Je dient daarom hieronder alle additionele leden van je team op te geven. Niet volledig ingevulde formulieren worden geretourneerd.
    Teamlid 2*:
    KNLTB nummer*:
    Teamlid 3*:
    Teamlid 4*:
    Teamlid 5:
    Teamlid 6:
    Teamlid 7:
    Teamlid 8:
    Teamlid 9:

Betaling

Je hebt aangegeven dat je een volledig team wilt inschrijven. Je krijgt daarom als aanvoerder de factuur voor de competitiebijdrage. Je bent er zelf verantwoordelijk voor om deze te verrekenen met je teamleden.

Akkoordverklaring*:
    Als je de Akkoordverklaring aanvinkt dan bevestig je de ingevulde toestemming aan TC'91 Stadshagen de verschuldigde bedragen te incasseren. Akkoordverklaring betekent ook acceptatie van het verenigingsreglement en/of het competitiereglement. Voor jeugdleden tot 18 jaar moeten de ouders/verzorgers de inschrijving hebben gedaan.