Competitiereglementen

Wanneer je meedoet aan de competitie bij TC’91 Stadshagen dan hoor je te voldoen aan het:

Speeldagen

De competitie 2024 speeldagen zijn hier te vinden:

Lidmaatschap

Voor inschrijving is een lidmaatschap bij TC’91 verplicht. Ondergetekende verklaart hierbij dat hij/zij lid is van TC’91 Stadshagen.

Inschrijven als:

Invaller:

Ik kan invallen op:
    (Meerdere keuzes mogelijk)

Competitiedag:

Zondag junioren:

**Hoofdklasse Gemengd 13 t/m 17 jaar speelt: 2ME-2JE-MD-JD-2GD

Competitiedag:

Competitiesoort:

Zondag senioren:

*4e t/m 6e klasse Gemengd speelt: DE-HE-GD-DD-HD

Persoonsgegevens

Lid van TC*:

Let op! Een voorkeur opgeven is niet de garantie dat je altijd op deze ondergrond speelt.

Opmerkingen:

Competitie Bardienst (1x):

Teamgegevens

Je hebt aangegeven dat je een volledig team wilt inschrijven. Je dient daarom hieronder alle additionele leden van je team op te geven. Vergeet daarbij niet per persoon de bardienst voorkeur op te geven. Niet volledig ingevulde formulieren worden geretourneerd. Bardienst draaien tijdens een competitiedag waarop jouw team zelf speelt is niet toegestaan. De competitiebardienst wordt niet voldaan door het uitvoeren van een commissie/toernooi/groenonderhoud et cetera.
    Teamlid 2*:
    KNLTB nummer*:
    Teamlid 3*:
    Teamlid 4*:
    Teamlid 5:
    Teamlid 6:
    Teamlid 7:
    Teamlid 8:
    Teamlid 9:

Betaling

Je hebt aangegeven dat je een volledig team wilt inschrijven. Je bent als aanvoerder daarom verantwoordelijk voor de betaling van de competitie.

Akkoordverklaring*:
    Als je de Akkoordverklaring aanvinkt dan bevestig je de ingevulde toestemming aan TC'91 Stadshagen de verschuldigde bedragen te incasseren. Akkoordverklaring betekent ook acceptatie van het verenigingsreglement en/of het competitiereglement. Voor jeugdleden tot 18 jaar moeten de ouders/verzorgers de inschrijving hebben gedaan.