Vrijwilligerswerk

Op basis van de kernwaarden van TC91 is ervoor gekozen om zoveel mogelijk verenigingswerk door de leden uit te laten voeren. Verbinding met elkaar en door elkaar, is van de onderstaande 3 kernwaarden, daarvan de belangrijkste reden.

Kernwaarden TC’91

1. Tennissen op alle niveaus
  2. Verbinding met elkaar en door elkaar
  3. Maatschappelijke betrokkenheid

Onze tennisvereniging kan gelukkig terugvallen op een brede groep enthousiaste vrijwilligers. Zij delen hun passie voor de tennissport en maken het mogelijk de club draaiende te houden.

Elk lid van TC’91 Stadshagen dat ouder is dan 18 jaar dient per jaar drie verenigingswerk punten te halen. Op die manier leer je de club goed kennen en kunnen we er bijvoorbeeld gezamenlijk voor zorgen dat de kantine (bijna) altijd open is.
Ben je actief als commissielid of doe je ander verenigingswerk, dan hoef je geen bardienst te draaien. Ben je gedesinteresseerd in om deel te nemen aan een commissie of andere taken kijk dan op de vacature pagina naar de verenigingswerk gids voor meet informatie.
In het onderstaand schema zie je hoe het zit.

Optie Ander vrijwilligerswerk Competitie Afkoop competitie bardienst Aantal bardiensten
Optie 1 Nee Nee N.v.t. 3
Optie 2 Ja Nee N.v.t. 0
Optie 3 Ja Ja Nee 1 of 2*
Optie 4 Ja Ja Ja 0
Optie 5 Nee Ja Nee 4 of 5*
Optie 6 Nee Ja Ja 3

* Afhankelijk van deelname aan de voorjaarscompetitie, najaarscompetitie of beide. Voor elke competitie moet 1 bardienst gedraaid of afgekocht worden.

Hoe je bardiensten kunt inplannen en alle overige instructies, vind je als lid in de Clubapp.

Vrijwilligers

Wil je als vrijwilliger meewerken in een commissie, laat het dan weten aan het bestuur. Op de pagina Wie doet wat Wie doet wat? zie je welke commissies er zijn en hoe je contact kunt opnemen met het bestuur.

Via de nieuwsberichten laten we je regelmatig zien, naar welke mensen we nog op zoek zijn.