Rhodos Nieuwe kledingsponsor voor TC’91 Clubkleding

Lorenzo Huisman, sinds kort lid in Stadshagen, na eerder 15 jaar lid te zijn geweest in Wezep, is samen met zijn ouders eigenaar van Rhodos in Oldebroek en vanaf nu de nieuwe shirtsponsor bij TC’91. Bij Rhodos geloven ze dat vrije tijd, samen met familie en vrienden, essentieel is voor het genieten van een gezond en ontspannen leven. Al sinds 1993 zorgen ze met een toegewijd team voor een naadloze integratie van jouw wensen in elk ontwerp – en installeren het met zorg en precisie.

Ze bieden, vanuit de showroom van 2600 m2, hoogwaardige zwembaden, sauna’s, jacuzzi’s en outdoor living producten die jouw thuis transformeren in een plek van ontspanning en samenzijn.

Om dit mooie nieuws te vieren met elkaar, biedt Reuvers een extra actieweek aan van maandag 30 september t/m zondag 6 oktober waarbij clubkleding met 25% korting te bestellen is via de webshop. Mis deze kans niet!