Type inschrijving

Opmerkingen:

Competitie Bardienst (1x):

Teamgegevens

Je hebt aangegeven dat je een volledig team wilt inschrijven. Je dient daarom hieronder alle additionele leden van je team op te geven. Vergeet daarbij niet per persoon de bardienst voorkeur op te geven. Niet volledig ingevulde formulieren worden geretourneerd. Bardienst draaien tijdens een competitiedag waarop jouw team zelf speelt is niet toegestaan. De competitiebardienst wordt niet voldaan door het uitvoeren van een commissie/toernooi/groenonderhoud et cetera.

Additioneel Teamlid :{{rep-1_index}}

KNLTB nummer*:
    Competitie bardienst*:

Betaling

Je hebt aangegeven dat je een volledig team wilt inschrijven. Je bent als aanvoerder daarom verantwoordelijk voor de betaling van de competitie.

Akkoordverklaring*:
    Als je de Akkoordverklaring aanvinkt dan bevestig je de ingevulde toestemming aan TC'91 Stadshagen de verschuldigde bedragen te incasseren. Akkoordverklaring betekent ook acceptatie van het verenigingsreglement en/of het competitiereglement. Voor jeugdleden tot 18 jaar moeten de ouders/verzorgers de inschrijving hebben gedaan.

Controleer en Verzend

Controleer svp je aanmelding.

Summary

Is deze juist? Klik dan hieronder op Verzenden of ga terug via de knop.