DFA Hypotheken Toernooi van 11 juli t/m 17 juli

Doe je mee met één van de gezelligste open toernooien van regio Zwolle? Van 11 juli tot en met 17 juli organiseert tennisvereniging TC’91 Stadhagen dit open toernooi samen met nieuwe sponsor De Financiële Alliantie.

Je kunt meedoen in de categorieën DE, HE, HD, DD en GD in de klasse 3 tot en met 9. Voor de 25+ kun je meedoen in de ranking 5 tot en met 8. Het belooft weer een mooie, sportieve en gezellige week te worden. Met op vrijdag een knaller en van een feestavond. Inschrijven kan tot 3 juli. Dus wees er snel bij!

Over de sponsor

Sinds dit jaar is DFA Hypotheken de nieuwe sponsor van het toernooi. Erik Verberg is tennis lid bij de club en is trots om zijn bedrijf te mogen verbinden aan dit toernooi. DFA hypotheken is het grootste hypotheek adviesbureau in Zwolle. Ze zijn volledig onafhankelijk en kunnen hypotheken van bijna alle hypotheekverstrekkers en banken aanbieden. Voor meer informatie, kijk op https://www.definancielealliantie.nl/