Start ladder competitie en toss

Ben je net nieuw bij TC’91 Stadshagen? Dan is het misschien best lastig om mensen te leren kennen waarmee je kunt tennissen. Vanuit de Warm Welkom commissie helpen we je graag hierbij. Of je nou een startende tennisser bent, of al wat jaartjes speelt. We noemen hier onder 2 manieren, waarop je heel makkelijk in contact komt met andere tennissers.

Toss groepsapp
De Toss is de ideale manier voor startende tennissers om mensen te leren kennen. Hier speel je namelijk in rondjes van zo’n 30 minuten tegen andere spelers. Gewoon voor de lol. Dus kun je nog niet heel goed tennissen, no problem. Elke ronde speel je met een andere dubbelpartner tegen andere spelers. En na de toss is het natuurlijk gezellig om nog even na te kletsen met een drankje in de kantine.

Door de vrijdagavond competitie is er tot 17 juni geen officiële tossavond, maar om toch met elkaar een balletje te kunnen slaan hebben we het volgende bedacht:

Voor de toss bestaat een groepsWhatsapp. Wel zo handig. Wil jij ook in deze appgroep, stuur dan een appje naar de Warm Welkom commissie via 06-23453740 (Marjolein Schreurs). Dan voegen wij je toe aan de lijst. Deze app groep wordt namelijk nu tijdelijk gebruikt om onderling met elkaar af te spreken om een balletje te slaan.

Hier kun je dus zelf een oproepje doen, of reageren op mensen die iemand zoeken om mee te tennissen. Op die manier kom je als nieuw lid dus heel makkelijk in contact met andere tennissers binnen de club.

Interne laddercompetitie
Speel je al wel wat langer tennis, maar nog geen wedstrijden? Dan is de laddercompetitie misschien wat voor jou. Dit is een interne competitie waarbij je in de enkel of dubbel mee kunt doen. Elke twee weken is er een nieuwe ronde. Het is ideaal voor (onder andere) nieuwe leden, want:

• Je speelt af en toe eens een wedstrijd.
  • Je leert nieuwe mensen van de club kennen.
  • Het is op je eigen niveau. Win je? Dan klim je. Verlies je? Dan zak je.
  • Een handige app regelt al je wedstrijden.
  • Het is gratis en heel gezellig.

Hoe meld ik me aan?
Je kunt je gemakkelijk opgeven voor de laddercompetitie. Dit gaat als volgt:

• Download de KNLTB Match App op je telefoon.
  • Meld je aan op de app
  • Vul je KNLTB nummer in, zodat je op de juiste plek op de ladder komt.
  • Ga daarna naar flexcompetities.
  • Zoek naar de competitie die je wil en klik die aan.
  • Ga je dubbelen? Dan moeten beide spelers de app downloaden, maar 1 speler moet het team aanmelden.

Zien we je straks bovenaan de ladder?

Vriendelijke tennisgroeten,

De Warm Welkom Commissie