Open dag TC’91 Stadshagen – 9 september 2023

De zomervakantie is weer voorbij, tijd om weer lekker actief te worden! Ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Maak dan kennis met tennis op zaterdag 9 september tijdens de Open Dag van TC’91 Stadshagen. De jongste, actiefste en gezelligste tennisvereniging van Zwolle.

Van 10:00 tot 14:00 uur zetten we de deuren wagenwijd voor je open. Wij beantwoorden al jouw vragen over TC‘91 Stadshagen.

Tennisschool Floris Kilian organiseert een toffe clinic en beantwoordt jouw vragen over trainingen. En je valt met de neus in de boter, want het hele weekend kan je nog genieten van onze jaarlijkse Clubkampioenschappen. Het is dus extra druk op het tennispark, zodat je meteen de gezelligheid en sfeer van onze vereniging ervaart.

Als je tijdens de Open Dag op zaterdag 9 september lid wordt profiteer je van een aantrekkelijke welkomstaanbieding.

Wat maakt TC‘91 Stadshagen? 600+ gezellige en sportieve leden, jaarlijks 4 open toernooien, speciaal Jeugd Weekend, binnen tennissen in de winter, 300+ competitiespelers, leuke mix van jong en oud(er) en nog veel meer.